.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار رشت در واکنش به اظهارات اعضای شورای شهر ؛
با حکم وزیر کشور شهردار شدم
حکم وزیر کشور مبنی بر شهردار بودن بنده در رشت، برای یک دوره شورایی بوده و غیبت شش روزه‌ام نیز با مرخصی قانونی صورت گرفته است.
با حکم وزیر کشور شهردار شدم

حکم وزیر کشور مبنی بر شهردار بودن بنده در رشت، برای یک دوره شورایی بوده و غیبت شش روزه‌ام نیز با مرخصی قانونی صورت گرفته است.

به گزارش فارس ، محمود فریدونی در واکنش به اظهارات اکثریت اعضای شورای شهر رشت مبنی بر پایان یافتن حکم شهردار بودن وی، اظهار داشت: بر اساس بند یک ماده 71 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و طبق پیشنهاد شورای اسلامی رشت به و حکم وزیر کشور به عنوان شهردار رشت منصوب شدم.

وی ادامه داد: از همان زمان با نگاه عدالت‌گستر در شهر، حسن سلوک با شهروندان، رعایت قانون شهرداری و دیگر قوانین و مقررات در راستای برطرف کردن مشکلات موجود و مشخص شهر و شهروندان پا بر این عرصه گذاشتم.

شهردار رشت در ادامه توضیحات خود اذعان داشت: با توجه به این حکم مشخص و قانونی که پس از تجمیع انتخابات شورا با ریاست جمهوری زمان آن از چهار سال به شش سال افزایش یافت، در چند هفته گذشته مرقومه‌ای از رئیس شورای اسلامی شهر رشت دریافت کردم که تاکید بر پذیرش عواقب مسئولیت‌های مالی، قضایی و قانونی از تاریخ 12 اسفند سال 87 به اینجانب کرده بودند و اینکه حکم وزیر کشور وجاهت قانونی یک ساله داشته است.

وی اضافه کرد: بر اساس قانون مذکور حکم بنده برای یک دوره شورایی بوده است.

فریدونی درباره غیبت شش روزه خود از شهرداری رشت ابراز داشت: غیبت بنده به دلیل حضور اینجانب برای پیگیری تصویب چارت فصلی، دریافت اعتبارات قانونی و دیگر امور مربوط به حوزه وزارت کشور در تهران بود که باید پیگیری مطالبات پرسنل شهرداری و شهروندان انجام شود تا خسرانی به شهر و شهروندان وارد نشود و با استفاده از مرخصی قانونی در این مدت معاون اداری‌مالی شهرداری را به عنوان جانشین خود برای پیگیری امور اعلام کردم که مستندات آن موجود است.

وی خواستار برطرف شدن اختلافات سلیقه‌ای در شورا شد و افزود: همچنان در سکوت به خدمت مردم شهرمان کمر همت بسته‌ام و بر این عهد محکم و استوار می‌مانم و هر زمان که قانونا باید ردای خدمت را به دیگری بسپارم همراه و همیار شورا و همکار خود از تمام توان برای خدمت به مردم رشت بهره می‌گیرم و از هیچ‌کس دلگیر نمی‌شوم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 مهر 1390
آقای فریدونی بس است
برو کنار دیگر مردم تو رو نمی خواهند چون منصوب قهرمانی خائن هستی
برو برو برو
نا شناس 24 مهر 1390
آقای فریدونی تعجب آوره رفتار شما ! بخدا هر کی این مشاوره ها رو بشما میده صلاحت رو نمی خواد سنگین و رنگین بر و کنار
میدون را به جوونها بده
دیگر قهرمانی هم نیست که براش خوش رقصی کنی
پس چرا صفت و سخت به میز چسبیدی و ولش نمیکنی ؟
مسعود 24 مهر 1390
نه خیر بمان آقای فریدونی و تسلیم موج تبلیغاتی و تخریبی بر علیه خود و مهندس قهرمانی نشو
به شعور نویسنده نظری که لفظ خائن را برای قهرمان ملی گیلان قهرمانی به کار برده اند ! شک می کنم و بری او متاسفم یا گیلانی نیست یا به مازنی های جدید آمده دل خوش کرده است ! که اگر اینها چیزی در چنته داشتند مازندران را آباد می کردند
نا شناس 24 مهر 1390
قهرمانی خائن بود یا سرداری که 15 مشاور برای اداره استان از مازندران و خوزستان وارد کرده و در مهمانسرای دخانیات گیلان و مخابرات و جهاد سازندگی استان گیلان بزور ساکن کرده ؟ قهرمانی خائن بود چون فرزندان سردار کاظمی پور و سردار عبدالله پور و عروسانشان را بعنوان کارشناس سیاسی امنیتی استانداری با مدرک دیپلم منصوب نکرد !قهرمانی خائن بود چون دیگر حاضر به ادامه نظامیگری برادران در استانداری و زیر مجموعه هایش نبود ولی درباره فریدونی و اینکه مردم اورا نمی خوان موافقم
کوچصفهانی 25 مهر 1390
قهرمانی خائن نبود بلکه یک خادم بود اگر ایشان در صحنه انتخابات حاضر شوند مردم پاسخ شما افراد نادان و غیر مسلمان که ادعای دین و مسلمانی را دارید خواهند داد چرا به خود اجازه می دهید به افرادی که خدمت کردند توهین کنید بروید توبه کنید و از عذاب الهی که در سوره نور قرآن کریم وعده داده بترسید چرا از ناتوانی سردار عبدالهی و استاندار فعلی چیزی نمی گویید ؟ . اما در خصوص آقای فریدونی باید اظهار نظر کنم: آقای فریدونی بهتر است استعفاء بدهی جای خود را به جوان تحصیلکرده و متخصص شهرساز بدهی دلیلی ندارد شما که بازنشسته شده شهردار رشت باشی مگر حکم وزریر کشور حکم الهی هست تو این بیشتر توان نداری باور کن مردم رشت با شما و دوستان شما مانند صوفی و دهقان و امثالهم تنفر دارند زیرا به اندازه کافی به این استان خیانت کردند شما یک باند هستید در این استان . باید اعتراف کنیم که ما مردم رشت نیز نتوانستیم یک شورای قوی و با سواد و خادم انتخاب کنیم تمام مشکلات ما از انتخاب نادرست ماست سیستم نپارتی مناسبی نیز نداریم که دارائیهای این شورا از ابتداء تصدی تاکنون بررسی و با درآمدشان مظابقت بدهند .
نا شناس 25 مهر 1390
واقعا برای کسی که یک خان زاده که در سخت ترین دوران این کشور در آمریکا برای گرفتن یک مدرک ساده لیسانس بود و در هیچ سختی نبود و فقط میوه چین انقلاب بود وحالا همین یک نفر او را قهرمان ملی می خواند متاسفم متاسفم متاسف
نا شناس 25 مهر 1390
براي بار دهم ميگويم شهر رشت با آنهمه زيبايي خدادادي نيازمند يك فرد جوان ،پرانرژي، سخت كوش ، مدير ، پر شتاب ، مسئول و پاسخگو براي مديريت شهر است.
کوچصفهانی 25 مهر 1390
ناتوانی فریدونی شهردار رشت را به دیگران نسبت ندهید اولا این شورای شهر به چه دلیل این فرد بازنشسته ناکارآمد را به مردم رشت تحمیل کردند ؟ البته خبرها رسیده که همین آقای شهردار به اندازه کافی به اعضاء شورا رسیده . اگر شورای شهر واقعا جدی هستند همین فردا شهردار را استیضاح و اصلا به بخاطر بازنشسته بودن ایشان وی را برکنار کند فقط نروند دنبال یک سردار بی تجربه و اوضاع را بدتر نکنند چون اوضاع اسفناک شهرداری کیاشهر نمونه خرابکاری دیگری هست که صدها نفر مردم گرفتار شهردار قبلی هستند . اما باید بگویم قهرمانی در مقابل صوفی و عبدالهی و استاندار فعلی برای مردم گیلان یک قهرمان ملی بود حداقل مثل استاندار فعلی مشاوران خود را از مازندران نمی آورد مفهوم رفتار آقای سعادتی استاندار فغلی این هست که به دلسوزان گیلان و یا اصلا به مردم گیلان باور ندارد. قهرمانی هر جا هستی و تا زمانی که آن باور اصیل گیلان باوری را داری خدا پشت پناه تو باشد
نا شناس 26 مهر 1390
پیرمرد حیا کن شهرداری رشت را رها کن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.